Laan35 zoekt een Happy Office Medewerker

Wij zoeken een Happy Office Medewerker!
Lijkt vastgoed jou een leuke branche om in te werken? Ben jij een echte regelaar die het zijn/haar collega’s graag naar de zin maakt? Ben jij de steun en toeverlaat voor onze directie, het gezicht van ons kantoor en een kei in allround administratieve ondersteuning. Hou je van een flinke uitdaging en neem je graag verantwoordelijkheid? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Over LAAN35
Laan35 is een jonge professionele adviesorganisatie op het gebied van vastgoedonderhoud en verduurzaming. Met een enthousiast team van kundige vastgoed inspecteurs helpen wij onze klanten inzicht te verkrijgen in het duurzaam beheren en onderhouden van hun vastgoed. Hiervoor stellen wij meerjaren-onderhoudsplannen op en begeleiden wij tevens het uitvoeringsproces. Ons bedrijf kenmerkt zich door een open en toegankelijke bedrijfscultuur met een hands-on, samen de schouders eronder mentaliteit. Zo staan we sterk als team en bedrijf!

Wat ga je doen?
In deze uitdagende veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor alle taken (van beleidsmatig initiërend tot administratief uitvoerend) op het gebied van zowel HR, Office/Facility en de financiële administratie. Werkzaamheden die zoal tot het takenpakket behoren zijn:
• Het opzetten en doorontwikkelen van het personeelsbeleid;
• Het werven van nieuwe medewerkers en het coördineren van het vacatureproces;
• Het verzorgen van de gehele administratie rondom in- en uitdiensttreding;
• Ervoor zorgen dat het kantoor er altijd netjes en representatief uitziet en bevoorraad is.
• Het invoeren en bijhouden van gegevens in het financiële boekhoudsysteem.
• Het toetsen van inkoop/verkoop voorwaarden en aanbestedingsreglementen en het aanvragen van subsidies.
• Eerste aanspreekpunt voor HR en Office gerelateerde zaken en interne informatievoorziening.
• En alle overige denkbare ondersteunende taken en werkzaamheden.

Wat breng jij?
• Je beschikt over HBO werk en denkniveau (bij voorkeur een afgeronde studie op het gebied van Human Resource Management of een soortgelijke studierichting);
• Idealiter beschik je over enkele jaren relevante werkervaring opgedaan in soortgelijke functies.
• Je beschikt over goede kennis van HR processen, bijbehorende wet en regelgeving relevante administratieve software en office pakketten of maakt je dit snel en gemakkelijk eigen.
• Je kunt goed organiseren, prioriteiten stellen, werkt zelfstandig, snel en accuraat.
• En je bent oplossingsgericht, dienstverlenend en hebt altijd een goed humeur 😉

Wat bieden wij?
Een leuke parttime (24 – 32 uur) aanstelling voor een jaar (met intentie dit – bij gebleken geschiktheid – om te zetten naar een vast dienstverband). Een marktconform salaris met arbeidsvoorwaarden behorend bij jouw kennis- en ervaringsniveau. Een open en persoonlijke bedrijfscultuur waarin eigen initiatief gewaardeerd wordt en er ruimte is voor persoonlijke groei en ontwikkeling. Thuiswerken behoort bij ons uiteraard ook tot de mogelijkheden.

Interesse?
Stuur dan je motivatie en cv (vormvrij) naar: administratie@laan35.nl t.a.v. Frederik van der Schuit. Ons mailen of bellen (020 787 08 35) voor meer informatie mag natuurlijk ook.

 

020 - 787 0835 Offerte aanvragen